poniedziałek, 15 maja 2017

Witam bardzo serdecznie :) 
Na wstępnie mojego pierwszego wpisu chciałabym się pokrótce przedstawić...
Trochę zakręcona kobitka lubiąca koty i różne prace ręczne a miedzy innymi dekoracje i dodatki ręcznie robione...
Bardzo lubię zabawę ze wstążką i koralikami...
Wstążka jest moim materiałem z którego wyczarowuje różne cudeńka...a z koralików wyplatam póki co bransoletki i naszyjniki...
Moje przygoda ze wstążką trwa już jakiś czas, jak do tej pory większość moich prac zamieszczam na fp, ale teraz postanowiłam jeszcze pisać bloga i również je tu wrzucać...
Więc pomału w wolnej chwili będę się tu pojawiać kolejne moje prace...a tym czasem że jest okres komunijny powstają dodatki komunijne między innymi kielichy...



2 komentarze:

  1. Naprawdę trzeba być zdolnym aby ze wstążek tworzyć takie cuda. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje że się podoba, ale czy az takim zdolnym to nie wiem...fakt że trochę czasu zajmuje taka praca ale przynosi duże satysfakcje...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń