poniedziałek, 10 lipca 2017

Hej Kochani :) 
Dawno mnie tu nie było, ale cóż działam, coś cały czas robię i tak te dni uciekają że zanim się obejrzę to już wieczór...
Ale do rzeczy pamiętacie mój ostatni wpis na temat kubeczka z serduszkami...przetestowałam go jak będzie się sprawdzał w użytkowaniu i bingo udało się jest super, metodę którą zrobiłam jest ok...nic się z nim nie dzieje, można go myć bez problemu nawet w zmywarce...bo o to się najbardziej bałam...


A teraz jeszcze coś co powstawało już kiedyś tam dawno i po trochu wracam do tej techniki też...a mianowicie biżuteria koralikowa czyli sznury koralikowe...tym razem powstała taka...
  
Zapraszam do oglądania, komentowania...wszystkie za i przeciw mile widziane...
Pozdrawiam 
Wiola 

3 komentarze:

  1. Śliczna :), Twoje prace są ogólnie super! Jesteś z Leszna w Wielkopolsce?

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do siebie zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) ciszy mnie to że moje prace się podobają...
    Tak jestem z Leszno w Wielkopolsce...

    OdpowiedzUsuń